🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگه های عمر

(ثبت: 229266) تیر 23, 1399 

 

نگاهت می کند پُر ساغرم را
پُر از مستی نموده باورم را

اگر بودم زمانی اهلِ ایمان
ببین اینک وجود کافرم را

تو ققنوسی مرا سوزاندی از عشق
تماشا کن فقط خاکسترم را

نگاهم اشک و خون می بارد امّا
به رویت بسته ام چشمِ تَرَم را

به دستت برگه های عُمرِ من سوخت
بسوزان برگه های آخرم را

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 23, 1399

    درود ها بر شما
    ارجمند
    بر خامه ادب
    نگاره های تو خواندنی است

    ◇◇◇◇◇
    روزگارت پر امید
    دفترت لبریز شعر
    واژگانت بی بدیل
    نغمه هایت با نوید
    •¤¤☆¤¤•

    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

    • ابوالفضل زارعی

      تیر 23, 1399

      درود فراوان بر جناب معصومی نازنین به مهر و لطف خواندید ممنونم🙏🙏💐💐

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  3. به دستت دفتر عُمرم بسوختی
    بسوزان جلدوبرگ آخرم را
    زیبا بود وعالی انگولکم را ببخش
    موفق باشید

  4. بسیار زیباست
    لذت بردم

  5. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا