🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ تری تو

(ثبت: 267627) بهمن 21, 1402 

 

بزگ تری تو

شراب از باده جان پروری تو
شمیم مشک نابی، عنبری تو

خماری، دلربائی، مهربانی،
گلم، نازم، عزیزم، دلبری تو

برای آرزو هایی که دارم
به اوج بیکران بال و پری تو

قشنگی، مهربانی، نازنینی
تو را با هرچه می بینم سری تو

پری رویی، شکر خندی، بلایی
گلابی، شبنمی، برگ تری تو

به بزم باغ گل های بهاری
یقین دارم که چیز دیگری تو

با آتش می کشی با هر نگاهی
پر از سوز و شراری، آذری تو

به الهام دو چشمان تو سوگند
حدیث باوری، پیغمبری تو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها جناب مهندس معصومی بزرگمهر
    به خلوت شاعرانه ات سرک کشیده ام تا از حضور و نظر بلندت قدردانی ناچیزی به رسم ادب به جای آورم نیز از چشمه ی خوشگوار شعرت بنوشم که نوشیدم
    ارادت 🙏🍃🌿💐🌿🍃🙏

  2. برهان جاوید

    بهمن 21, 1402

    درود استاد معصومی گرامی
    بسیار زیبا و طرب انگیز
    دستمریزاد
    پاینده و پیروز باشید

    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

  3. مهدی محمدی

    بهمن 21, 1402

    سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز🌹

    قلمتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا