🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر امنیت تو

(ثبت: 216046) مهر 19, 1398 

آنقدر لطیف و نازکی،
که در هراسم نسیم،
بر شکستن ات رستمی باشد…
بر امنیت تو،
نگاهم از دوردستها،
به پرواز در می آید و
دل را به پنجره ی چشمت،
دخیل می بندد …
»
یا هو زدگانِ در میخانه ی عشقیم
بی دل شدگانی که بجز عشق ندانیم

این گفته ی استاد خرد را مبر از یاد
تا دفتر عشق است چرا عقل بخوانیم؟

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. سلام و درودها

    استاد خراسانی عزیز

    یا هو یا من لا هو الا هو یا هو هوالمطلوب

    تقدیمی : 🌸🌷🌸

    باب عشق زنی ، همره یاهو زدگانی
    مطلوب همانی که بسی طالب آنی

    با عشق به همراهی آن توشهء عقلی
    مقصد برسی همچو ولی دوره زمانی

    ولی اله بایبوردی

    19 / 07 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

    • طارق خراسانی

      مهر 20, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا🌿🙏❤️🙏🌿

  2. علی معصومی

    مهر 19, 1398

    درود بر استاد خراسانی نازنین
    سروده های زیبایی آفریده اید
    در هر دو شعر
    مهارت و توانمندی شما عالیست
    افرینتان راد

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺
    شادکام

    گره کار مرا نگشود اگر دندان‌ عقل
    با سرِ انگشت عشقش میگشاید باز هم

    • طارق خراسانی

      مهر 20, 1398

      سلام و درود بر بزرگ شاعر پاک

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 19, 1398

    سلام استاد
    طراوت ازشعرتان می بارد 🙏لذت بردم

    • طارق خراسانی

      مهر 20, 1398

      سلام و درود بر خواهر گرانمهرم

      سپاس از حضور آن گرامی

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. امیر جلالی

    مهر 20, 1398

    در دو فضای متفاوت اما نه متناقض ، اثری بود بسیار زیبا … عاشقانه ای در دو طرح و دو رنگ و با آهنگی دوگانه را خواندم و لذت بردم و اثرگذار بود نیز… درود بر شما

    • طارق خراسانی

      مهر 20, 1398

      سلام و درود بر امیر عشق

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا شاد زی 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. سلام و درود

    استاد خراسانی عزیز وبزرگوار🌿🌷🌷🌷🌿

    • طارق خراسانی

      مهر 21, 1398

      سلام بر حضرت انصاری

      سپاس از حضور گرمتان
      دلتنگتان بودم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. دل را به پنجره ی چشمت،
    دخیل می بندد …

    چه میتوان گفت غیر احسنت و به به
    درود بر استاد زرنگارم دلتان پرنور گرامی ام
    زنده باشید و هردم به مهر❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا