🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد

(ثبت: 214174) شهریور 10, 1398 

دردها
بر پیراهنت رژه می روند
بر من بتکان

8 شهریورر1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    شهریور 10, 1398

    درد و رنج معشوق را طلب کردن به این ظرافت ، و این ملاحت ، بی نهایت…. زیباست.
    جناب خراسانی ، خصوصیت یک کوتاه فاخر ، این است که در کمترین حجم و با کمترین استفاده از واژه ها، معانی بزرگ را می سازد.
    و این اتفاق در اثر زیبای شما به نیکی افتاده و همواره باید آموخت از شما و در محضر شما…
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      شهریور 10, 1398

      سلام لر امیر پاک
      پاک است و یک امیر
      ممنونم از نقد زیبایت
      دارم سپید سرایی را تجربه می کنم.

      برای عزیزی گفتم که براستی بار دردی عظیم بردوش دارد.

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. مينا امينی

    شهریور 10, 1398

    درودها مهربان بابا
    کوتاه زیبا و پر ایهامی بود
    شعری زیباست که پر از برداشت باشه
    و برای من با برداشتی که ازین اثر کوتاه می کنم
    خیلی زیباست.
    ممنونم از اشتراک گذاری جان من❤️❤️🌸🌸🌸🌸🌸❤️❤️

    • طارق خراسانی

      شهریور 10, 1398

      سلام بر مینای خودم

      قلب بابا

      تا زنده باشم مرید معرفتت هستم دختر
      سپاس از حضور گرمت

      تو هم جانمی

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🍃❤️

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 10, 1398

    درودها استاد
    به راستی که گاه در لباس شعر، یک واژه
    حتی،
    آدم را پرپر می کند و عالم را، خاکستر…

    … با درد که قهر می کنم،
    دلم می لرزد…
    گفتارِ بی دردِ من چرند و
    یاوه است!
    بی درد، زرد می شوم مُفت
    نمی ارزم!
    در وجودم دردی نباشد اگر،
    نامرد می شوم!
    ” درد ” جوانمردِ لاغری است
    در گودیِ دلم که پشت
    به هیچ
    نامردِ ” بی دردی “نمی کند!

    پژواره

  4. طارق خراسانی

    شهریور 10, 1398

    سلام و درود

    این یک کامنت نیست
    شعر هم نیست
    فراتر از شعر است
    یک حماسه است
    انسان را دگرگون می کند

    سپاس از حضور بسیار شکوهمندتان

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  5. نسرین حسینی

    شهریور 10, 1398

    هرکجا که رود باز میاید همسایه من
    من و دردهمسایه دیوار به دیوار همیم
    نسرین_حسینی

    درودها برشما استاد گرامی
    کوتاهی زیبا بود
    قلمتون نویسا

    • طارق خراسانی

      شهریور 10, 1398

      سلام و درود به مهربانوی پاک

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🍃❤️🙏🍃

  6. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 10, 1398

    درود بزرگوار
    عمیق و پر محتوا و منسجم
    بدون اطناب
    نام شعرتان کاش نامی دیگری داشت تا خواننده را وا میداشت کمی تفکر کند و زیبایی شعرتان دو چندان شود
    معذرت بنده را پذیرا باشید
    با آرزوی بهترینها

    • طارق خراسانی

      شهریور 10, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم و موثرتان

      چشم
      نام شعر را درد می گذارم

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏

  7. آرمان مرادی

    شهریور 10, 1398

    درود استاد👏👏

  8. طارق خراسانی

    شهریور 11, 1398

    سلام بر آرمان عزیزم

    سپاس از حضور پر مهرت

    در پناه خدا 🌿🙏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا