🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگراه امام علی

(ثبت: 241404) شهریور 3, 1400 
بزرگراه امام علی

 

امام علی / جنوب / حرم مطهر
اما هیچ آرامشی نبود
که در بستر شبیخون
آبستن از طوفان شدیم
که کابوس ما را دوچندان کرد
اینبار تکثیر جنگ تحمیلی
شیوع خطای انسانی
و زمین آغوش بی جان ما گشت

امام علی / جنوب / حرم مطهر
این تاوان سنگین
زیر پوست کدامین گناه بود؟!
نه دعا پای گلدسته ها به بانگ عصر
نه شراب بی غش نابی
هیچ چاره نشد
نه پزشکی درمانش را
نه عارفی در خلوت به امان ماند
ما در شهری ناشناخته
به هیئت هولوکاستی پیاده شدیم
که نام هیتلر را دوباره به نوحه آموختیم

امام علی / جنوب / حرم مطهر
کرونا
این طوفان نحس
عزیزانی به یغما
و ما هنوز تنمان گرم است
طوفان که رفت
وقتی سحر شد
ویرانی هایش را
بر گونه های تاریخ
به گریه خواهیم نشست

امام علی / جنوب / حرم مطهر

#مستانه_دادگر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 3, 1400

    سلام بر ملکه شعر پاک

    در یک. کلام عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا