🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بسته بر زلف پریشانم هنوز

(ثبت: 4682) شهریور 2, 1396 

بسته بر زلف پریشانم هنوز

سـاکن کوی غریبانم هنوز

پرسی از دینم نمی دانم چرا

ترسمت گویم مسلمانم هنوز

از سر و سامان چه می پرسی مرا؟

من نه فکر سـر، نه سامانم هنوز

در ادب  هستم زبانِ دردِ خلق

در فضای دردِ ایشانم هنوز

طارقم گر شد تخلص، بی گمان

فرهتِ فرهنگ ایرانم هنوز