🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از تو

(ثبت: 1106) فروردین 11, 1395 
بعد از تو

بعد ازتومن بر مردنم اصرار دارم

حالا که رفتی گفتنی بسیار دارم

این رسم مردان خطا کار است افسوس

روزی که باید با تو باشم کار دارم

سخت است تنهایی برایم چونکه با تو

من خاطراتی پشت این دیوار دارم

غافل شدم از خود نمی دانستم این را

فرصت برای زندگی یک بار دارم

هرگز نگفتم عاشقت هستم و رفتم

من عاشقت بودم به این اقرار دارم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):