🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد مرگ من

(ثبت: 254541) دی 14, 1401 

 

آثار نظــــم و نثـــر مرا بعد مرگ من
بیکارهـــــا به دفتـــــر آموزه می نهند

خرمهره های دکّه ی طبعی علیل را
در گنجه چون زمرّد و فیروزه می نهند

هر قطعه ای که اشتلمش بود بیشتر
رندانه در حواشی ارجوزه می نهند

هر عاشقانه ای که درآن سوز بود و آه
نامش بلوغ زودرس زوزه می نهند!

در خانواده عائله آن را چو چاشنی
در لابلای خنده ی هر روزه می نهند

در پرسه ی شبانه ی خود بهر سدّ جوع
سگهای نابکار بر آن پوزه می نهند

یک مشت نر گدای سمج اهل سامرا
آن را به زیر ، موقع دریوزه می نهند

القصّه کتره های روانسود بنده را
در موزه گر نشد به درِ کوزه می نهند!!

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 14, 1401

    سلام زنده باشید
    تشکر فراوان بابت اینکه ما را نسبت به راه شعر و شاعری امیدوار نمودید

  2. سپاسگزارم…………………

  3. طارق خراسانی

    دی 14, 1401

    سلام بر حضرت استاد گرانمهرم

    یک یک اشعار شما جاودانه تاریخ خواهند بود

    استاد عزیزم شما را به خدا به صورت حتا طنز چنین نفرمایید.
    شما خداوند شعر و ادب زمانه هستید

    شاگرد شما طارق🌱🙏🌱

  4. سلام و درود
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
    🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا