🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغضِ شکسته

(ثبت: 227709) خرداد 31, 1399 

 

«بغض شکسته»

شور و شعفم هر روز در معرضِ طوفان است
حالِ دلی ام ابری، صاعق زده ویران است

آتش به جگرسوزی، در دل به نهان دارم
پاییزی و لرزانم ، ریزان و خزان دارم

بغضی که فرو خوردم، فرصت به شکستن کرد
اشکی که محبت شست، سیلی شد و ویران کرد.

ف. م حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 31, 1399

    گذشته اثر ناپیدا بود و گمانم این است که هر خواننده بایدکه خود به تنهایی و مطابق با حال خود آنرا به تصویر بکشد.
    زیبا بود و درود بر شما

  2. درود بر شما بانوی فرهیخته.
    زنده باشید

  3. دلتان شاد آسمان زندگیتان نورانی وبدون ابر
    جای ادامه داشت تا در قالب زیبای غزل بگنجد
    ردیف وقافیه کم نداریم درانتخابی که کردید
    مانا باشید ونویسا .