🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 234947) دی 8, 1399 

🌿🌻🌿🌻🌿🌻🌿🌻

بی تو

زمان زمین گیر می شود

دقیقه می لنگد

و زمان چادر کبیسه اش را به سر می کشد
ای همه ی من
کاش بودی و میدیدی
که چگونه تمام من در حجم سنگین نبودنت
پراز بغض…
پر از دلهره ست
هر روز بدرگاه خانه مملو از امید چشم می دوزم به جاده های معجزه
شاید بیایی و
از این فرات دلتنگی رهایم سازی
و مرا در اقیانوس عشقی ابدی بیاکنی

(بیاکنی…..لبریزکنی)
مدینه ترکاشوند
🌻🌿🌻🌿🌻🌿🌻🌿

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خیلی عالی🌺🌷

    • سپاس بیکران
      بذر مهر دلتان افشان
      مانا باشید
      🌸🌼🍁🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا