🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 239670) خرداد 20, 1400 

 

چنان
غرق شده احساسم
میان شعر و تنهایی
که من بغض میکنم
قلم گریه

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1400

    🌻🌺🌷🏵️💐🌼🌸

  2. نسرین حسینی

    خرداد 20, 1400

    درود مهربانو 🌺🍃🌺🍃

  3. درودتان باد بزرگوار و گرامی

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. مدینه ترکاشوند

    خرداد 29, 1400

    درودها و سپاس
    زیبا نگاه و دلنشین حضور
    برقرار باشید
    🌹🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا