🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بم شده ام، آخر ویرانی ام…

(ثبت: 230060) مرداد 12, 1399 
بم شده ام، آخر ویرانی ام…

 

کور شدم یوسف کنعانی ام
بم شده ام! آخر ویرانی ام

کاش برای همه ی سجده ها
مهر تو می خورد به پیشانی ام…

حضرت حافظ به دلم مژده داد
باد صبا برد پریشانی ام…

با نفست زنده کنی مرده را
آمدم این بار بمیرانی ام….

در نگهت موج به ساحل زده
یکسره این جاست که طوفانی ام…

مانده خیال تو و دنیای عشق
شعر و غزل بازی پنهانی ام…

عاشق چشم تو شدم، فاش شد
نیست به دل هیچ پشیمانی ام‌..

ریخته ام کاش بسازی مرا‌..‌
بم شده ام آخر ویرانی ام

معصومه بیرانوند” آسمان”

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 12, 1399

    درود بر شما
    خیلی زیباست👏

    منو یاد غزل زیبای جناب بهمنی انداخت
    با همه ی بی سرو سامانی ام
    باز به دنبال پریشانی ام
    آمده ام بلکه نگاهم کنی
    عاشق آن لحظه ی طوفانی ام
    آمده ام با عطش سالها
    تا تو کمی عشق بنوشانی ام
    ماهی سرگشته ی دریا شدم
    تا تو بگیری و بمیرانی ام
    خوب ترین حادثه می دانمت
    خوبترین حادثه می دانی ام؟
    حرف بزن حرف بزن، سالهاست
    تشنه ی یک صحبت طولانی ام
    ها… به کجا میکشی ام خوبِ من؟
    ها… نکشانی به پشیمانی ام

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    زیبا سروده اید🌹🌹🌹

  3. مینا یارعلی زاده

    مرداد 12, 1399

    بسیار زیبا درودها👏👏👏🌹

  4. حسن نبی

    مرداد 13, 1399

    درود و عرض ادب

    مانده خیال تو و دنیای عشق
    شعر و غزل بازی پنهانی ام

    بسیار زیبا👏👏🌺🌺

  5. طارق خراسانی

    مرداد 13, 1399

    سلام

    چقدر زیباست!!
    لذت بردم
    از آقای بهمنی هم زیباتر سروده ای
    عاااالی ست

    در پناه خدا
    🌿❤️👏👏👏👏👏❤️🌿

  6. چقدر خوب شعر میگید موزون وسماعی .خیلی هم خواندنی .آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا