🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنام خدا

(ثبت: 232370) مهر 29, 1399 

 

بنام خداوند حکمت ده دلنواز

بنام خداوند روزی ده چاره ساز

بنام خداوند دانش ، خداوند جان

بنام خداوند مهرآفرین ، مهربان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 29, 1399

    🌷🌷💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا