🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنای بندگی

(ثبت: 242875) آبان 26, 1400 

 

نشانه بود و نماد و نمود هر چه که بود
دلم نقوش تو را میستود هرچه که بود
تمام خاطره های تو را غزل شده ا م
بنای زندگی ام از تو بود هر چه که بود
هرآنچه عرضه کند شاعر خیالی ما
فروغ مهر تو را می سرود هرچه که بود
هر آنچه گفت و هر آنچه نوشت بر دفتر
نبود زمزمه ی بی شنود هر چه که بود
چرا کنایه چرا حرف نا پسند پسند
درست بود و غلط می نمود هر چه که بود
از این معاشقه هرگز نمی رود بیرون
دلی که برده از این پرده سود هر چه که بود
به هر کجا برسم از ره محبت اوست
بلوغ داد و به عشقم فزود هرچه که بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 26, 1400

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا