🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 3507) اسفند 10, 1395 

بهار

از حس شکفتنم بهاری شده ام
در کنج قفس ببین قناری شده ام
پرواز کنم که آسمان منتظر است
من عاشق عشق بیقراری شده ام

بهار

ايام كه ايام بهار است بياييد
دل در گرو روي نگار است بياييد
بلبل به غزل خواني و قمري به ترانه
عشقيست كه در وادي يار است بيائيد
صد شورو نوا هلهله بر پا شده اكنون
آواي قناري ز برعشق نگار است بياييد
بنگر همه ي دشت و دمن را كه چه شادند
آكنده فضا را كه همه عطر بهاراست بياييد
( عرفان) تو ببين اينهمه الطاف خدا را
در باغ كه شكوفه بي شمار است بياييد

 

اشعار بهار  در رابطه با مسابقه