🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهانه

(ثبت: 260538) خرداد 13, 1402 

 

تو؛
همانی که نگاهت
مرا به ریختن دو فنجان چای؛ می کشاند پای سماور
و خوب می دانم طنین دلنشین صدایت
مرا به سرزمین جادویی آرامش خواهد کشاند!
این چای بهانه است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 13, 1402

    دستمریزاد ..عالی 👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا