🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهت

(ثبت: 213345) مرداد 21, 1398 
بهت

هر بار
درحسرتی بزرگ
از گوشه ی نگاه
می چکیدم
صورتی از خاطرات و غم
درهم
هزار موج مرده در قطره
بر گونه گونه ی پاییز ب ر ی د ه
زرد
از نفس
می ا فتد
و
من
آتشفشانی خاموشم
پیچیده در دامان دود
زیر پای امتداد
متروک
دهان گشوده در سکوت
مات ، مبهوت !

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 21, 1398

    درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      مرداد 21, 1398

      درود

      بر شما

      سپاس از حضورتون و🌺🌺🌺🌺🍃

  2. درود بر شما شاعر فرهیخته و استاد گرانقدرم
    لذت بردم از اعجاز قلمتان
    عیدتان مبارک
    و
    همواره دلتان شاد و ایام به کام

    • اکبر رشنو

      مرداد 21, 1398

      درودها بر شما بانوی ارجمند
      عیدتان مبارک

      سپاس از حضور ارزشمندتون

      و

      🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  3. طارق خراسانی

    مرداد 21, 1398

    سلام و درود

    عیدتان مبارک

    اولین سپیدی ست که می خوانم و دارای آهنگ زیبایی ست
    حتا وزن هم در آن می. توان. دید.
    فکر کنم شما انقلابی تازه ای را در دنیای شعر و ادب ایران آغاز کرده اید.
    عالی بود

    در پناه خدا💐👏👏👏👏👏👏🌈💐

    • اکبر رشنو

      مرداد 21, 1398

      استاد عزیزم
      سپاس از حضور ارجمدتون
      و نگاه پر مهرتون

      سلامت و سر بلند باشید
      و 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃

      • امید سعیدی

        مرداد 23, 1398

        سلام استاداین زردی و خاموشی و سکوت یک کد گذاری شده (در حسرتی بزرگ ) و در کدی دیگر علت را (در مرور خاطرات غم )بیان نمودین ودر پایان ما را نامید رها نکرده و از آتشفشان صبحت شده که گرچه خاموش است ولی امید می رود روزی روشن شود …………استاد واقعاً شعر هایتان پر از نکته های آموزنده ست …………..ممنون و موفق باشید………………🌹🍃🌷🍃🌺🍃🌸🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا