🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهترین آفریده

(ثبت: 1122) فروردین 14, 1395 

 فرشتگان زميني از فرشتگان آسماني بر ترند

بهترين آفريده

بهترين آفريده ،مادر من

پروريدي مرا به دامن پاک

اي بزرگ از بزر گواري خويش

بايد افتم به پيش پايت خاک

بار همت کشيده اي بر دوش

 تا مرا اهل برگ و بار کني

استراحت نکرده اي شب و روز

 تا مرا  مرد روزگار کني

 سوختي تا مرا نجات دهي

هر کجا اتشي زبانه کشيد

 سينه ي خويش را سپر کردي

هر کجا دشمني کمانه کشيد

آفرين بر تو باد مادر من

که خدا را تو  آفرين هستي

ره نمودي  مرا به کار درست

کار پرداز و بهترين هستي

مادر اي مظهر محبت و عشق

شير يکتا پرستي ام دادي

من نبودم اگر نبودي تو

هست باشي که هستيم دادي

 دست مهرت هميشه بر سر من

هست دست خدا تو را در دست

ساقي  خوشترين شراب تويي

 اي تمام وجو د من ز تو مست