🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهمن

(ثبت: 774) بهمن 21, 1394 

بهار دلها  بهمن شد
 زمستان پر  حکمت شد 

بهی امد وهمت شد 
کسی  امدو حمکت شد

چه ها   شد کشورم برپا. 
در ان  سال محبتها 

همه باهم یکی بودن
برای هم کسی بودن 

چنین دلها کجا رفتن
 به دنبال چه می گردن

محبت   رفت به یغما
  که دل دادن به غمها 

به این دروغ به ان کلک 
کنیم هی همدگر را هک

به سنگینی سنگ شد قلب
 به نابودی هم رغبت 

فراموش شده ان روزها
مده   اختلاس  این روزها 

به امروز  هستیم در دنیا 
به فرداها شویم  رویا 

به  راه امروز  و فردا 
صفا و همدلی پیما 

گذشت ان  بهمن زیبا
 به این دنیا  نشیم  شیدا 
93/11/14

فاطمه_اکرمی_دلنگار