🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به روز جنگ سلاح ات به کار می آید

(ثبت: 5990) اردیبهشت 25, 1397 

به روز جنگ سلاح ات به کار می باید

وگرنه اهل رجز بس شعار می خوانند

تو بی خبر ز توان نظامی و جنگی

“سلاحِ” مملکت خویش خسروان دانند[1]

22 اردیبهشت 1397
پ . ن 
صلاح مملکت خویش خسروان دانند . حضرت حافظ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):