🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 18 
  1. درود بر شما

    • سوگند صفا

      اسفند 4, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون جناب مصطفوی…

      ممنونم..

      زنده باشین

      یاحق

  2. نگار حسن زاده

    اسفند 4, 1394

    سلام عزیزم

    مفرد بسیار بسیار زیبایی بود

    لذت بردم

    موفق باشی و همیشه در اوج

    • سوگند صفا

      اسفند 4, 1394

      سلام آبجی …..

      ممنوووونم از حضورت

      نطر لطفته عزیززززز…

      زنده باشی

      یاحق

  3. دینا پاکزاد

    اسفند 4, 1394

    سلام خانومی

    خیلی خوب بود. آفرین

    • سوگند صفا

      اسفند 4, 1394

      سلااااام دینا جان…

      ممنونم از حضورت…

      فدای تووووو….

      یاحق

  4. سمانه تیموریان

    اسفند 4, 1394

    سوگند عزیز

    عاااالی بود 

    • سوگند صفا

      اسفند 4, 1394

      سلام سمانه عزززززیزم

      ممنونم گلم..

      فدای شماااا

      یاحق

  5. محمد علی شریفی

    اسفند 4, 1394

    درودتان باد

    زیبا بود

    درپناه حق

    • سوگند صفا

      اسفند 4, 1394

      سلام استاد

      ممنونم از حضورتون

      منت گذاشتین

      زنده باشین

      یاحق

  6. اسماعیل علیخانی

    اسفند 4, 1394

    سلام ها و آفرین ها بر شما

    • سوگند صفا

      اسفند 4, 1394

      سلام و عرض ادب استاد علیخانی….

      ممنونم از حضور ارزشمندتون..

      زنده باشین

      یاحق

  7. طارق خراسانی

    اسفند 5, 1394

    آفرین سوگند عزیز

    • سوگند صفا

      اسفند 6, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون پدر بزرگوارم…

      ممنونم

      زنذه باشین

  8. اسفند 5, 1394

    درود 

    بر 

    سرکار عالی

    تک بیتی ناب است

    • سوگند صفا

      اسفند 6, 1394

      سلام استاد بزرگوارم….

      منت گذاشتین..

      ممنونم از حضورتون..

      زنده باشین

      یاحق

  9. سلام ابجی گلم

    خیلی قشنگه

    • سوگند صفا

      اسفند 7, 1394

      سلااام

      فدای تووووو

      ممنونم که خوندی

      یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا