🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پاسِ سپاس

(ثبت: 266955) دی 21, 1402 
به پاسِ سپاس

ویروسِ غمت اپیدمی شد ممنون

در قارهٔ سینـه پاندمی شد ممنون

عرضم به حضورت دمِ تو گرم دلم

مقتولِ چنین آکادمی شد ممنون

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

تبصره:

در تقطیعِ کلماتِ لاتین “a” به‌دلیلِ تلفظِ
خفیف، مصوّتِ کوتاه محسوب می‌شود!

 

 

.