🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به چشمانت قسم

(ثبت: 4104) خرداد 2, 1396 

به چشمانت قسم یک روز غوغا می شود در من…!
تو می آیی و احساسی شکوفا می شود در من…

خودت را از چه گم کردی؟ تماشایی به پایین کن
که در هر ذرّه ی جانم ” تو” پیدا می شود در من…

تو را می خوانم و این را هزاران بار می گویم
وَ دارد نام تو ” تصمیم کبری” می شود در من…

فراقت آفت جان است،همچون دوری از یوسف
منم یعقوب…! قدّ و قامتم تا می شود در من…

مرا لبریز از خود کن! شراب ناب شیرازی…
بیاور جرعه ی می را،گوارا می شود در من…

نگاهت آیه های تازه ای آورده “بسم الله”
کلامت سوره ی یس و طه می شود در من

” هوا داران کویت را چو جان خویشتن دارم”
به قدری که تولّی و تبرّی می شود در من

تو وقتی می روی برگ از درخت سبز می ریزد
بیا بردار جانم را که منها می شود در من…

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    خرداد 3, 1396

    درود معصومه بانو

    بسیار زیبا و دلنشین 

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 4, 1396

      سلام بر سمانه ی عزیز شاعر واژه های ناب

      ممنونم

      نظر لطفته

  2. مهران اسدپور

    خرداد 3, 1396

    درودها؛

    دستمریزاد…

    پاینده و سراینده باشید به عشق …

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 3, 1396

    خانم بیرآلوند ارجمند

    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید

  4. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1396

    سلام و درود بر خانم بیرانوند گرامی

    آثار شما همیشه شیوا و پخته و نغز بوده و این اثر بسیار زیبای تان الحق دلنواز است.

    در پناه خدا شاد زی

    • معصومه بیرانوند

      خرداد 4, 1396

      سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد ارجمند

      خیلی ممنونم از نظر لطفتون………..

      التماس دعا

      ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد / عشق و طرب و باده به وقت سحر افتاد

      افطار به می ، کرد برم پیر خرابات / گفتم که تو را روزه به برگ و ثمر افتاد

      با باده وضو گیر که در مذهب رندان / در حضرت حق این عملت بارور افتاد
       

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا