🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه

(ثبت: 211796) مرداد 23, 1398 

– بوسه:

کاش تو شادم کنی؛
هر شب با بوسه ای،
از غم آزادم کنی.

#سه_گانی
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 23, 1398

    کاش خورشید ومه ی را
    دربه درشیداکنی…
    م. مهتاب
    لذت بردم🌸

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏

  2. درودها استاد گرامی
    عالی بود🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸شادکام باشید🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 24, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا