🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوف ِ کور

(ثبت: 252980) آبان 21, 1401 
بوف ِ کور

 

از بس دروِن ِ سایه ی غمها خمیده ایم
از هر نگاه ِ غرق ِ تمنا رمیده ایم

تا اوج ِ آسمان ِ خدا بال و پر زدیم
یک همنفس بوسعت ِ دریا ندیده ایم

در آرزوی پنجره ای هر دری زدیم
بر دوش ِ دل شقاوت ِ خارا کشیده ایم

هر کس درون ِخلوت ِخود گریه می کند
ما در حضور ِ شهر ِ تماشا خمیده ایم

سنگی دگر شکسته دلی ما بجرم ِ او
آتش به جان ز غربت ِ دنیا خریده ایم

در اشتیاق ِ رویش ِ فردای روشنی
از چشمه های ظلمتِ یلدا چکیده ایم

حیران ز بغض ِ فاصله ها مثل ِ بوف ِ کور
تا انتهای زلزله تنها پریده ایم

در جانماز ِ وتر طلا در مرور ِ صبح
طعم ِ عطش بحکم توّلا چشیده ایم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1401

    در جانماز ِ وتر طلا در مرور ِ صبح
    طعم ِ عطش بحکم توّلا چشیده ایم

    زیبااا ست

    لذت بردم از شعر پاک و آسمانیتان

    درود و سلام و بر شما استاد گرانقدرم بانو طلای کرمانی ارجمند

    سلامت باشید

    💐🍃🙏👏👏👏👏🌹

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 21, 1401

      جناب دکتر مهدی پور ارجمند
      از لطف شما ممنونم
      🌹🌹🌹

  2. استاد ارجمندم
    ادیب فرزانه
    مثل همیشه از خواندن اشعار شما غرق لذت شدم
    سایه ی مهر تان بی زوال

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 21, 1401

      جناب شرعی ارجمند
      از محبت شما سپاسگزارم
      🌹🌹🌹

  3. معصومه بیرانوند

    آبان 21, 1401

    سلام
    درود بر شما 🌹🌷🌸🌸🌸

  4. درودها مهربانو طلای کرمانی. لذت بخش بود غزل دلربایتان.
    سبز باشید و ایام بکام.
    🥀🥀🌷🥀🥀

  5. محمدعلی رضاپور

    آبان 21, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    تا اوج آسمان خدا، پرواز اندیشه های پاک تان
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 22, 1401

      جناب وحدتی ارجمند
      از حضور پر مهرتان ممنونم
      🌹🌹🌹

  6. صفا یغمایی

    آبان 21, 1401

    درودها برشمابانوی هنرمند
    سرکارخیاط پیشه گرامی.
    زیبا سروده‌اید.دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

  7. مهدی سیدحسینی

    آبان 21, 1401

    درود
    بهره بردم با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌷🌷

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 22, 1401

      جناب سید حسینی ارجمند
      درود بر شما
      از حضور پر مهرتان سپاسگزارم
      🌹🌹🌹

  8. م . مانا

    آبان 21, 1401

    به نظرم یه کار قوی بود و من چندبار خواندم
    فقط ” بوسعت ” را به ” به وسعت ” بنویسید به گمانم به صواب نزدیکتر باشد

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 22, 1401

      جناب مانا
      از حضور پر مهرتان ممنونم
      واز دقت نظرتان سپاسگزار
      در پناه عشق ِ خدا پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌿

  9. غلامحسین جمعی

    آبان 22, 1401

    در اشتیاق ِ رویش ِ فردای روشنی
    از چشمه های ظلمتِ یلدا چکیده ایم

    درودو سپاس بر استاد فرهیخته و بزرگوارم

    سرکارخانم خیاط پیشه

    دستمریزاد بزرگوار

    زیبا و درخور و قابل تامل است و خواندنی

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏