🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. محمدرضا لطفی

    اردیبهشت 1, 1395

    چه خوب راه خود را پیداکرده اید

    مرحبا

    بوی گل می آید

    باد
    از خیابان شما گذشته!

  2. مينا امينی

    اردیبهشت 1, 1395

    مهربانوی عزیز

  3. حسن بن یباره

    اردیبهشت 1, 1395

    درود

  4. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام گلبانو

    زیباست

    درود بر شما

  5. محمد یزدانی"جوینده"

    اردیبهشت 1, 1395

    درودتان شاعر

    زیباست زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا