🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بياد جهان آرا

(ثبت: 237259) فروردین 3, 1400 

 

تو رفتى نگاه تو بر هور ماند
جهان از نگاه تو پر شور ماند
حضور تو در دشت آلاله ها
بهاران بنامت چه پر شور ماند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا