🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بيراهه

(ثبت: 237112) اسفند 27, 1399 

 

بال پروازى اگر نگشوده ايم

دل به آبى ها اگر نسپرده ايم

ليك مى دانيم چرا پژمرده ايم

راه در بيراهه ها پيموده ايم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 28, 1399

    💐🏵️🌼🌺💮🌻🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا