🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بُرشی از پیش‌بینی

(ثبت: 268207) اسفند 17, 1402 
بُرشی از پیش‌بینی

نترس از
خورشیدتکانیِ چشمانم
روزِ تاکسیدرمیِ زبانِ رسمیِ سکوت
دیـگربار خواهم دید تورا
بدونِ ورود ممنوع!

در آن‌روز اسب‌سوار
مانندِ بیدِ مجنون می‌رقصم!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 17, 1402

    درودجناب لاهیجی
    احسنتم بسیارزیبا و فاخر
    موفق وسلامت باشید.
    🌺🌺🌺