🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگذار و بگذر

(ثبت: 212766) مرداد 10, 1398 
بگذار و بگذر

شعری درون انجمن بگذار و بگذر
ما را بحال خویشتن بگذار و بگذر

آه ای سبک تر از نسیم صبحگاهی
پایی بروی دوش من بگذار و بگذر

ای نغمه خوان گلشن زیبای هستی
آوازه در دشت دمن بگذار و بگذر

دستم بدامانت اگر فرصت نمودی
مهر گیاهی در چمن بگذار و بگذر

در بیشه زار فصل خوبیهای باران
عطری ز بوی یاسمن بگذار و بگذر

بگشا گره از پای این سر گشتگیها
افسانه ی درد و محن بگذار و بگذر

روزی اگر با انتظارش مرده باشیم
خاک رهش را در کفن بگذار و بگذر

معصومی از گلواژه های دفتر خود
یک نافه ی مشک ختن بگذار و بگذر

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 10, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 10, 1398

    سلام و درود

    استاد معصومی عزیز

    همانطوری که فرمودید :

    این بگذار و بگذر را اگر قبول کنیم کارها بر همگان سهل می گردد اما چه می توان

    گفت …

    پایدار باشید چو مهر عالم درخشان

    🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌈

  3. امیر جلالی

    مرداد 10, 1398

    بسیار خالصانه بود و درود بر شما

  4. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 10, 1398

    درود بر تستاد معصومی گل.
    انصافا نافه مشک و ختن سرودید:
    بگشا گره از پای این سر گشتگیها
    افسانه ی درد و محن بگذار و بگذر
    خامه تان نویسا

  5. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1398

    سلام و درود

    روان
    زیبا
    محکم
    و نغز

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  6. اسماعیل علیخانی

    مرداد 11, 1398

    سلام و آفرین ها بر شما
    💐💐💐💐💐💐

  7. جواد مهدی پور

    مرداد 11, 1398

    درود بر شما جناب معصومی عزیز

    ریبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید 💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا