🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگذار و بگذر

(ثبت: 257559) فروردین 5, 1402 

 

چو فردا نماند کسی در ميان
دريغا به خشتی که برخاک رفت
نماند دمی بدگمانی به چرخ
دريغا به عمری که چالاک رفت
نماند گُلی برتن شاخه ای
دريغا به شمعی که دلپاک رفت
نماند گُلی برتن شاخسار
دريغا به باغی که بی بار رفت
چو ساغی به دستِ دگر داد مِی
دريغا به مهری که بر يار رفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا