🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگو

(ثبت: 242695) آبان 16, 1400 

بگو…..

دوستم داری اگر در گوش من راحت بگو
این راز را مخفی نکن فهمیدمش ای ماهرو

راستش را می شود در گوش تو نجوا کنم؟
راه دارد دل به دل من هم دلم شد زیر و رو

از خدا پنهان نباشد از تو و خلقش چرا
می کند جانم تو را هر روز در دل جستجو

از کجا آمد نمی دانم ولیکن تیر عشق
خورده هم بر قلب تو هم قلب من از رو‌به‌رو

مانده ای اما چگونه راز خود افشا کنی
مانده ام من هم چرا این راز مانده در گلو

بی خیال شرّ و شورش ای فلانی مرد باش
دوستم داری اگر در گوش من راحت بگو

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 16, 1400

    درود بر شما
    عالي بود
    قلمتان سبز🌸

  2. طارق خراسانی

    آبان 16, 1400

    سلام بر دوست عزیزم

    جان طارق مبادا غیر یار خانگی عاشق دیگری بشوی
    که جز غم حاصلی هرگز ندارد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • اسماعیل علیخانی

      آبان 17, 1400

      سلام استاد عزیز
      موافقم با شما
      ان شاءالله که ما یک قدم هم عقب تر بریم و جز یار دل یعنی محبوب ازلی و واقعی در پی کسی نباشیم
      ممنونم که همیشه با مهر تشریف میارید و می خونید🌺

  3. دادا بیلوردی

    آبان 16, 1400

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا