🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا عبور کنیم از همین مدار…. از عشق….!

(ثبت: 104) مهر 28, 1394 

" قسم به معنی لا یمکن الفــرار از عشق"
که عاشقانه سرودم گلایه وار از عشق

هوای پر زدن از کوی یار ممکن نیست
بیا مرا برهانم از این دیار …از عشق

غزل سرودم و دیدی همیشه شاعر بود
کسی که این دفعه…حالا…هزار بار از عشق…

چه ضربه های عمیقی نشسته بر دلش و
همیشه اوج گرفته ست بی شمار از عشق…

نگاه کن همه ی شهر پر شد از یادت
دو چشم توست در آورده یک دمار از عشق…!

همین که مست توام ای نگار کافی نیست!
هزار باده ی دم کرده هم بیار از عشق!

دوباره زلزله شد! مقدمت مبارک باد…
بیا عبور کنیم از همین مدار…از عشق………

سلام

تقدیم به دل های پاک

نقدها
  1. سلام و هزاران درود …
    بسیار زیبا ست و خواندنی …..

    چه ضربه های عمیقی نشسته بر دلش و
    همیشه اوج گرفته ست بی شمار از عشق…
    نگاه کن همه ی شهر پر شد از یادت
    دو چشم توست در آورده یک دمار از عشق…!

    مرحباااااااا ……
    دست مریزاد

  2. مهر 28, 1394

    درودتان
    این مصرع { بیا مرا برهانم از این دیار …از عشق} حشو بسیار واضحی دارد { مرا } و { میم مفعولی } در { برهانم} هر دو به یک معناست .// از جسارت عذر خواهم // مؤید باشید

    • سلام و درود بر شما.
      خیـــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم از نکته ای که فرمودید.

      سلامت باشید

  3. مهر 29, 1394

    با سلام و درود موفق و موید باشی

نظرها 17 
  1. مهر 28, 1394

    آفرین بر شما

  2. نگار حسن زاده

    مهر 28, 1394

    همین که مست توام ای نگار کافی نیست!
    هزار باده ی دم کرده هم بیار از عشق

    سلام غزلبانوی شعر پاک

    بسیار بسیار زیبا بود

    لذت بردم مهربانم

    سلامت و سعادتمند باشی

  3. فرخنده عابدینی

    مهر 28, 1394

    سلام معصومه ی عزیزم
    غزلی بی نهايت زیبا و دلنشین خواندم
    شروعی روح انگیز و جذاب و پایانی بی نظیر.
    آفرین ها تقدیمت

    • ســـــــــــــــــــلام بر فرخــــــــــنده ی مهربانم

      ممنونم

      نگاهت زیباست……………

      لطفتون همیشگی

  4. دوباره زلزله شد! مقدمت مبارک باد…
    بیا عبور کنیم از همین مدار…از عشق…..
    با سلام بسیار زیبا بود دستمریزاد

    • سلام و درود بر شما.
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطف شما.

      سلامت باشید.

  5. مينا امينی

    مهر 29, 1394

    زيبا بود
    موفق باشييي

    • ســــــــــــــــــــــــــــــــــلام

      ممنونم دوست عزیز

  6. درود بر پاک دل سایت پاک .عاشقانه زی که جز این دنیا را نشاید وشمارا نباید .یاحق

    • ســــــــــــــــــــلام و درود بر شما……..

      خیلی ممنونم

      نظر لطف شماست

      در پناه مهر او……..

  7. مینو امینی

    آبان 1, 1394

    درود عزیزم

    عالی و خواندنی……..شوری انداختی توی دلم با شعرت وصف نشدنی

    موفق باشی

  8. فاطمه سپهری

    آبان 5, 1394

    بسیار عمیق بود نازنین
    شیوا ، وزین و زیبا
    درووووود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا