🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیخیال

(ثبت: 212425) مرداد 4, 1398 

‌مـن خـراب و خستـه ام ، بیـماری ام را بیخیال
تیــک تـــاکِ ســاعــتِ دیــواری ام را بیخیــال
.
کـودکِ کــاری بــابــا بــودم و خیسِ عــرق
حوصـــله کـــو! ای رفیــق آتــاری ام را بیخیـال
.
تـا کـه اسـبِ وحـشی چشمـانِ تـو رَم کرده بود
کلّـه پــا شد روزگـارم ، گــاری ام را بیخیال
.
مـــردِ معتـــادی شــدم تنهــا میــانِ جمعیـت
مستِ مست و نشئه ام ، هوشیاری ام را بیخیال
.
مثلِ سربازی که در جنگ است و عشقش رفته بود
قلبِ من می سوخت… زخمِ کاری ام را بیخیال
.
علیرضا آرین مهر

 

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 4, 1398

    درود و عرض ارادت
    جناب آرین مهر نازنین
    غزل دلنشین و صمیمی سروده اید

    … آفرین بر شما

    چند روزی را به رندیهای چشمت صبر کن
    من که درویش تو ام عیاری ام را بی خیال
    🌿🌹🌹🌹🌹

    • علیرضا آرین مهر

      مرداد 6, 1398

      سلام و‌عرض ادب جناب معصومی گرانقدر
      سپاس از لطف و توجه شما شاعر مهربان

  2. سمانه تیموریان

    مرداد 4, 1398

    🌹🌹
    زیباست
    برقرار باشید

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 4, 1398

    درود بر شما جناب آرین مهر عزیز

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    درود ها

    💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا