🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیداری

(ثبت: 215318) مهر 4, 1398 

شب به خیر می گوییم و بیدار می مانیم
در بستر مشترکی
که مربوط به هیچ کداممان نیست
ساعت روی دیوار
سکوت را نمی شناسد
چنان که دستهای تو
تن مرا
مشتاقانه به دستبندی فکر می کنی
که زیر پیراهن ها
پنهان کرده ای
مایوسانه
به دختری فکر می کنم
که دستهایت را
به او می سپاری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 4, 1398

    🌿🌺🌺🌺

  2. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    ” ساعت روی دیوار
    سکوت را نمی شناسد ”

    درود جانم

    قلمتان همیشه سبز

    مانا باشیدو موفق
    💐💐

  3. … درود بر پیشکسوت شعر و ادب بانو نوری ارجمند

    دل ها
    تنگ تان بود و
    یلها، لنگ تان…

    پ……

    لطفا در این دیار منزه بیشتر باشید…

  4. طارق خراسانی

    مهر 5, 1398

    سلام بر آرزوی پاک

    گاهی غم آنقدر سنگین است که نمی توان جابه جایش کرد.

    در پناه خدا 🌿👏👌👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا