🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیر

(ثبت: 247777) اردیبهشت 28, 1401 

بیرم زەویێکی چوڵە،
رێنەکانیش،
لە نێوانما نالەوڕیێن.

▪︎برگردان:

ذهنم زمین بایری‌ست!
حتی رمه‌های گوسفند نیز
در آن نمی‌چرند!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1401

    سلام

    دلت دایر باد
    تا در دایره ی عشق
    همه با هم
    دست در دست
    بخوانیم :
    عاشقی باید کرد….

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 30, 1401

      درود استاد طارق.

      ❤️🙏🙏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا