🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیستون عشق

(ثبت: 6059) خرداد 6, 1397 

بلندای غزل هستی به روی بیستون عشق
چو نامت بر زبان افتد شود شوری درون عشق

پر از احساس مهری و پر از زیبایی بخشش
چنان خوبی و والایی که محکم شد ستون عشق

نداری احتیاجی تا کسی وصف تو را گوید
ز بس بی عیب و شیرینی کنی دل را فسون عشق

نه فرزند کسی هستی و نه باشد تو را  فرزند
نه کس باشد همانندت که باشد رهنمون عشق

بگو ای مهربان ای جان! که او یکتای بی همتاست
سزاوار است نام او بیاید در متون عشق

نظرها
  1. علی رفیعی

    خرداد 7, 1397

    سلام و درود حضور استاد حکیم عزیز

    بسیار عالی..چقدر زیبا و استادانه از آیات نورانی قرآن کریم در سروده هایتان بهره میبرید…دستمریزاد …طاعات قبول…التماس دعا

    • علیرضا حکیم

      خرداد 8, 1397

      درودها جناب رفیعی بزرگوار

      سپاس از حضور سبز و با ارزشتان

      همان طور که فرمودید غزل بیستون عشق از مفهوم سوره توحید بهره مند شده است

  2. مهدی صادقی مود

    خرداد 7, 1397

    سلام جناب حکیم ارجمند

    زیبا سروده اید

    برقرار باشید

    • علیرضا حکیم

      خرداد 8, 1397

      سلام و عرض ارادت جناب صادقی مود بزرگوار

      به لطف خوانده اید

      سپاسگزار لطفتان

  3. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1397

    سلام و درود بر استاد حکیم عزیز

    اشعار شما همیشه زیبا و نغز هستند

    در پناه خدا شاد زی

    • علیرضا حکیم

      خرداد 8, 1397

      درودها بر شما استاد ارجمند 

      سپاسگزار حضور و نظر با ارزشتان هستم

      این اشعار بیشتر لطف خداوند است  و بی شک شما نیز به لطف و مهر می خوانید

      شادی زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا