🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیشه ی شیران …

(ثبت: 4221) خرداد 18, 1396 

داعش و تکفیـــری و بوکـوحــرامــــی را بگو

بیشۀ شیـــران ایــــران مأمــن کفتــار نیست

روز و شب گرگلّه گلّه گرگ  هار آرد هجـوم

پاسخش این جا به غیر از مرگ خفّتبارنیست.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):