🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی اِنوان

(ثبت: 258777) اردیبهشت 3, 1402 
بی اِنوان

 

غمت پیشــانیِ شعرِ مرا بوسیـــد و فهمیــدم

دلِ دریایی‌ام را موجِ هجرانِ تو خواهد سوخت

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساڪوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 3, 1402

    سلام و درود استاد
    وقت بخیر

    خاکسار و سپاسگزارم

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 3, 1402

    سلام و درود استاد
    وقت بخیر

    از مهربان نگاه سرکارعالی سپاسگزارم