🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تاب

(ثبت: 1730) خرداد 25, 1395 

سر می­ روم

از حوصله ­ام

که بی­ تاب است

کم دارم

دست ­ات را

برای گرفتن

لب ­ات را

برای …

می­ چرخد زمین

بعد از تو اما

خورشید

سلانه سلانه …

شب

ناگاه و دیرپا…

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 25, 1395

    عشق می ورزم و امید که این فن شریف

    چون هنر های دگر موجب حرمان نشود

    حافظ

    سلام و درود بر بزرگ بانوی شعر پاک

    خانم آرزو نوری

    مانند همیشه زیبا و منحصر بفرد…

    در پناه خدا

  2. دنیا تیموری

    خرداد 26, 1395

  3. سوگند صفا

    خرداد 26, 1395

    سلام و درود ارزوی عزیز…..

    زیباست….خیلی

    و قابل تأمل…

    برقرار باشی

    طاعاتت قبول

    یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا