🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو …با تو

(ثبت: 1807) تیر 3, 1395 

بی تــو مانند قــاب بی عکسم

صفحه ای از کتـاب بی عکسم

بی تو در من جوانـه می میرد

شور چندین ترانــه می میرد

بی تو در من بهار پاییز است

واژه های غزل غم انگیزاست

بی تو شمع امید خاموش است

عشق از یادها فراموش است

بی تو گلهــای باغ بی رنگند

نغمـه خـوانـان راغ دلتنگند

آسمان بی توازستاره تهی است

شعر از شهد استعاره تهی است

بی تو آفاق سر به سر تاریک

عیشها دور و رنجهــا نزدیک

بی تو بـال پـرنـده می شکند

به لبم طـرح خنده می شکند

بی تو مـه را محاق می گیرد

بــاغ را احتـــراق می گیرد

بی تو تیــــر مـلال را سپرم

پوپک خسته ی شکسته پرم

بی تو شبهای زندگی پایاست

گم ز قاموس واژه ی فرداست

***

با تو امــا ستــــاره پر نور است

دردلم عشق وبرسرم شوراست

با تو در من جوانه می روید

شور چندین ترانه می روید

با تو طرح قصیده می ریزم

بر ســر واژه نور می بیزم

با تو ظلمت فسانه می گردد

زندگی جاودانــه می گردد

با تو قمری ترانه می سازد

غـــزل عاشقانه می سازد

با تو فـــردا تبلــور شادیست

سخن ازنوروعشق وآزادیست.