🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو…..

(ثبت: 260373) خرداد 8, 1402 

 

دست من نیست!!
بی تو…. نفسها
گره اند در گلویم
نسیم
خالی و خجل
کمان است از کویم
دستِ من نیست!!
بی تو…… حتی خورشید هم
هراسان
می سپاردم به شب
تا به کنجِ کز وُ ماتش
ثانیه ها
تازیانه زنند مرا…..
آه ای عشق من !!
به صبا سپار شمیمِ شیرینت
شاید این آوا
آخرین تیشهٔ فرهاد باشد به بیستونِ عشقِ تو……

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 8, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا