🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 243158) آذر 8, 1400 

 

حال من بی تو خرابست به چشمت سوگند
دل بی تاب کبابست به چشمت سوگند

تا که از چشمه ی چشمان تو دور افتادم
چشم من غرق در آب است به چشمت سوگند

علت مستی من دیدن هر روزه ی توست
روی تو جام شرابست به چشمت سوگند

با همه سختی آن دیدن تو می ارزد
دل من اهل حسابست به چشمت سوگند

وقت آنست به من خمس لبت را بدهی
سرخی اش حد نصابست به چشمت سوگند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 8, 1400

    وقت آنست به من خمس لبت را بدهی
    سرخی اش حد نصابست به چشمت سوگند

    درودها جناب علیخانی گرانقدر
    🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا