🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی علی

(ثبت: 247243) اردیبهشت 3, 1401 
بی علی

 

بی علی در کوچه هـای تنگ دنیا گم شدیم
بی خیــال مـاجرای پر شکوه خم شدیم

هـــرچه از او دور تر شد شاهراه زندگی
بیشتر غـرق فریب و قصه‌ی گندم شدیم

جعبه‌ی ابزار دنیا چشم مان را کور کرد
بین دستان خـدانشناس هـا اهرم شدیم

رنگ انسان مانده و انسانیـت بی رنگ و رو
بس‌که در هر پیچ‌وخم همرنگ با مردم شدیم

قصد مـا سکوی اول بود اما یک سوال؛
بین حیوان، جن، فرشته، رتبه‌ی چندم شدیم؟

درد ما و درد دنیــا غصه‌ی بی صاحبیست
بی علی در کوچه های تنگ دنیا گم شدیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 3, 1401

    قصد مـا سکوی اول بود اما یک سوال؛
    بین حیوان، جن، فرشته، رتبه‌ی چندم شدیم؟

    درودها جناب علیخانی گرانقدر 🌺🌺

    و عرض تسلیت ایام 🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1401

    با سلام و عرض تسلیت

    آنان که بیدارند درد ها را می دانند

    درودتان استاد علیخانی عزیز

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. صفا یغمایی

    اردیبهشت 3, 1401

    درود جناب علی خانی عزیز
    بسیار زیبا ودلنشین
    دستمریزاد و شهادت بزرگ مرد عرصه‌ی
    انسانیت را تسلیت عرض میکنم
    💐💐💐🙏🙏🙏💐💐💐

  4. سیاوش آزاد

    دی 29, 1401

    سلام
    تولدتان مبارک
    یا علی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا