🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی مهری

(ثبت: 514) دی 17, 1394 
بی مهری

بی مهری تو دو کاسه سم داشت بریز
سنگینی این بغض چه  کم داشت بریز
وقتی که به چشم دختران خیره شدی
هر ثانیه پس لرزه ی بم داشت بریز

عفت نظری

نقدها
  1. عفت نظری

    دی 19, 1394

    با سلام و احترام
    از تمام عزیزانی که با لطف و مهربانی در کنار نوشته هام حضور پیدا کردند صمیمانه قدردانی و تشکر میکنم
    و عذرخواهم که قادر نیستم تک تک پاسخگوی مهربانی دوستان باشم

    سپاس فراوان

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 18, 1394

    با سلام و درود بر خانم نظری ادیب و شاعر توانا

    باید اعلام کرد که نابغه ی بزرگی در شعر و ادب ایران به نام خانم عفت نظری در حال ترک تازی ست

    عجب رباعی فاخری!!

    در پناه خدا شاد زی ……………………………………………………..

  2. زهره خسروی

    دی 18, 1394

    سلام خانومی

    در مقابل این اثر زیبای تان جز آفررررررین چه می شود گفت؟!!

    خیلی قشتگه

  3. دی 18, 1394

    درود و مرحبا

  4. نگار حسن زاده

    دی 18, 1394

    سلام آبجی عزیزم

    به به

    مرحبا

    بسیار زیبا

  5. مرجان مطلق

    دی 18, 1394

    سلام خانم نظری

    خیلی از این رباعی زیبای  شما خوشم اومد

    چقدر استادانه آن را سروده اید

  6. سوگند صفا

    دی 18, 1394

    سلام و درود

  7. احسنت

  8. عسل رادمنش

    دی 20, 1394

    سلام بانو نظری

    خیلی خوب بود

    پاینده باشید

  9. صباغ کلات

    دی 23, 1394

    از بم چه  بهجا ماند ؟ ز عاشق ماند 

    آواز طبس ،  بلبل منجیل ، بخواند 

    عشق ست خود آن زلزلهءویرانگر  

    این راز ، فقـط ، بلبــل نالان  داند 

    …………………………………………….

    سلام گرامیدختم .

    خانم عفت  نظری   بزرگمهرم 

    بسیار خوشدلی نصیبم شد در سعادتی که سرشار وجودم شد 

    خداوند حفظتان فرماید . ممنونم. 

    درود پاک خداوند بر جان پاکتان 

            

     

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا