🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نشان کن

(ثبت: 244882) بهمن 13, 1400 

 

دلم را با حضورت آشنا کن
غمی بر تار و پودم مبتلا کن
ز بی غمهای عالم دردمندم
به نای نی دلم را هم نوا کن
به چشمان ترم ابری بیفزا
کویر خشک ِروحم را دوا کن
دو چشمانم به دنیا خیره مانده
و خواب آنچه دیدم بر ملا کن
بشوی تصویر رنگارنگ دنیا
مرا با آنچه کردند بی وفا کن
مرا بگذار در فصل نداری
ز هر چه داشتنها بی بها کن
مثال بذر کشتم دانه دانه
ز هر چه خوب و بد دارم فنا کن
نمی خواهم عمل های خیالی
مرا از هر چه می کردم رها کن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 13, 1400

    سلام و درود و التماس دعا 🌿🌹🌹🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    بهمن 13, 1400

    سلام وخداقوت
    دربیت ششم قافیه را از دست داده اید
    اصلاح بفرمایید
    حیف است
    🌺🌺🌺

  3. عظیمه ایرانپور

    بهمن 13, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    فقط بیت پنجم کمی خارج از وزنه💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا