🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی وفا

(ثبت: 245926) اسفند 13, 1400 
بی وفا

 

التماست کرده‌ام این سالهــا
تا بفهـمی درد مـن را بی وفا!

مهـربان و گرم هستی با همه
با منِ عاشق چرا سردی؟ چرا؟

کاش می دادی سلامم را جواب
یا که می گفتی برو دیگر نیا

راه اما بین ما گویا دوتاست
می کنم این راه را از آن جدا

بی‌خبر یک روز از دستان تو
می پرم دستت بماند در حنا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1400

    سلام

    انگار مانند ویروس کرونا که فراگیر شده است بی مهری هم در همه جا سایه دوانده است.

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • اسماعیل علیخانی

      اسفند 13, 1400

      سلام استاد عزیزم
      ممنونم از شما
      قلبهای سنگی قبل از کرونا هم سنگی بودن🌺

  2. محبوبه سرجوقیان

    اسفند 13, 1400

    سلام و عرض ادب جناب علیخانی گرانقدر
    درود
    بسیار زیبا مخصوصا بیتِ آخر

  3. صفا یغمایی

    اسفند 13, 1400

    سلام جناب علیخانی زیباودلنشین
    احسنتم
    🌹🌹🌹

  4. سیاوش آزاد

    اسفند 13, 1400

    سلام موفق باشید

  5. فریبا نوری

    اسفند 13, 1400

    درود جناب علیخانی گرامی
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا