🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بێره‌وه‌

(ثبت: 236983) اسفند 22, 1399 

– بێره‌وه‌:

ته‌ک وه‌هار بێره‌وه‌
وارشتی واران ده‌س پێ که‌ره‌وه
هه‌ونای
ئه‌م بۆسانه
شیته‌م ده‌کات.

🔄 برگردان:

با بهار برگرد
بارش باران را آغاز کن
سکوتِ
این باغ
دیوانەام می‌کند.

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور
#هاشور_کوردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا