🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا

(ثبت: 227719) خرداد 20, 1399 
تا

 

فحوای عطشم
میان هزار
فاصله،
برهوت
مسافتی بود
که بایدم
در می نوردید
تا
باران راهی نیست
میانبریست
زیر
نگاه آفتابت
که فردا می جست
” آن ”
معبدی در دو گلدسته
محور زمین و زمان بود
در لف و نشری مشوش

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    خرداد 20, 1399

    تا
    باران راهی نیست
    میانبریست
    زیر
    نگاه آفتابت

    درودهای بیکران بر استاد فرزانه و گرانقدرم
    چقدر زیبا

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی سیاوشی

    خرداد 20, 1399

    جناب رشنو گرانقدر
    شعری بهذغایت زیبا و فاخر از جنابتان واقعا که لذت بردم و تلاشتان را ارج می نهم .🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. سپیده طالبی

    خرداد 20, 1399

    سلام و عرض ادب استاد گرامی
    سروده ای زیبا خواندم با تصاویری دلنواز
    درودتان باد🌺

  4. امیر جلالی

    خرداد 21, 1399

    فحوای عطشم
    میان هزار
    فاصله،
    برهوت
    مسافتی بود
    که بایدم
    در می نوردید

    این قطعه عاشقانه ای است عرفانی که از نگاه فلسفی ، همان اصل رمضان است.
    معنای رمضان و رَمَضَه … خشکی بی حد و عطشی وصف ناپذیر تا رسیدن به سیراب شدن در او..
    آری باران می بارد… بر تمام وجودم…
    برداشت من از نوشته شما آنی است که نوشتم شاید هیچ ربطی به نظر شما نداشته باشد و خود همین هم یک حسن است برای اثر شما …” برداشت های گوناگون ”
    درود بر شما

  5. جواد مهدی پور

    خرداد 21, 1399

    درود بر شما استاد رشنو گرامی

    بهره مند شدم و لذت بردم

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🌿💐

  6. مینا یارعلی زاده

    خرداد 21, 1399

    فحوای عطشم
    میان هزار
    فاصله،

    درودها نثارتون استاد رشنو عالیقدر
    اثری ارزشمند، ستودنی و زیبا
    و با آنچه جناب جلالی ارجمند فرمودند بسیار هم نظر هستم
    آثاری زیبا که برداشت های گوناگون در پی دارد اثری ست ماندگار چنان که تمامی اشعار شما گرامی ادیب این گونه اند
    باید از شما آموخت که سپید را خوب می شناسید و بسیار نیک قلم می زنید
    👏👏👏👏👏
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا