🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تابوت

(ثبت: 235768) بهمن 12, 1399 

– تابوت:

می‌نگرد مرا،،،
— تنهایی طویل!
نگاهش رعشه می‌اندازد،
بر تنم…

باور کن!
این خانه،
تابوتی است سیاه…
زیر خروارها خاک،،،
— بی تو!!!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 12, 1399

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا